måndag 1 oktober 2012

ett helt år

Vårt barn fyller ett år om knappa två veckor. Mitt i värsta dagis-jobb-studier-kör-höstyrsel har detta manifesterat sig på två sätt:

1) Vi har sorterat och valt ut ett helt års babykläder som vi vill spara till nästa barn. Det blev "bara" så här mycket kläder. Tacka vet jag vakuumpåsar.

Jag har en olustig känsla av att vi kom lätt undan i år...


2) Vi har påbörjat det kolossala projektet att gå igenom årets alla bebisbilder och välja ut ungefär hundra till ett ettårsalbum. O jämmer vilken massa bilder. Jag blir helt matt. Men kolla, hur liten hon har varit:







Och KOLLA hur stor hon är nu!

Sottapotta, you say? Well I see your sottapotta and raise you a klott över hela golvet.

4 kommentarer:

Cam sa...

åh men lilla fina! Så söt!

Hanna sa...

vilken gullunge hon är!

Prinsessan Heidi sa...

Ja, det är hon nog <3

Bitte sa...

Tack för tipset med vacuumpåsar. Fråga mig inte varför jag inte tänkt på det förut!?