torsdag 24 maj 2012

Feelgoodtillstånd återställt

Hörni det är bra igen. Inte bara okej, utan bra. Uuuurskönt! Here's why:

- Imorse steg jag upp kvart över sex och gjorde ett yogapass. Bra jag.

- Jag är på diet. Äntligen. Min diet går ut på att äta sånt som jag och min mage mår bra av i längden. Som en pimpad sockerstrejk. Den har pågått i en och en halv dag och hållit lika länge.

- Jag har betalat en brådskande räkning och skickat iväg två fakturor.

- Jag har justerat Sessans sovschema efter en observationsperiod och nu fungerar det igen.

- Vi har varit till Impivaara och plaskat i barnbassängen. Det var en jätte, jättegod idé.


Upp och ner går det, som ni ser. Konstigt skulle det väl vara om det inte gjorde det. Som min goda kompis Hanna skrev i kommentarfältet till föregående inlägg, det får kännas pissigt ibland. Jag undertecknar. Man uppskattar liksom extra mycket sen när det känns bra.

OCH: det kommer semifinal två i Eurovisionen och det finns grönsaker och dipp. Revi siitä!

Inga kommentarer: