torsdag 31 mars 2011

helt vanlig dag

Jag fyller 32 idag. En urtråkig siffra. En anonym, trist, beige siffra. Som tur känner jag mig helt som förr, ung och fabulös. Eller, rättare sagt, jag har redan i ett halvår tänkt att "jag är snart 32", så det är liksom old news redan.

Nå hur tänker hon fira då, tänker ni kanske. Svaret är: jag tänker fira själviskt och ha en extremt ledig helg, med en enkel kaffebjudning för några släktingar på lördag. Dit J fixar tårtan och fammo pajen. Det lovas soligt så jag tänker ta en långpromenad eller två, handla en massa härlig och nyttig lyxmat, bada bastu, fixa seklets söndagsfrulle, se på film, läsa, pyssla eller vad jag råkar känna för. Porque yo lo valgo = because I'm worth it.

Alla mina kära vänner som gör mitt liv bättre varje dag: tack för att ni finns, kram på er och hoppas att vi ses snart!*

*Till en stor del av er: ses ikväll!

1 kommentar:

Jonna sa...

Tjohej och hipphurraa för Heidi idaaag! :)