måndag 6 september 2010

i-veckan

Ibland känns det som om universum vill en något. Om det till exempel händer att morgonrocksärmen fastnar i en stolsrygg medan man bär på en asiett med en grynostmacka så att hälften av grynosten på mackan hamnar på bordet, stolsitsen och mattan, så var det kanske inte meningen att jag skulle sätta så mycket grynost på mackan. För faktiskt, när jag hade skrapat lite grynost från bordet och lagt den tillbaka på mackan (hej, bordet var faktiskt helt RENT) så kunde jag bara konstatera att grynosten på stolsitsen och mattan inte var nödvändig, det blev helt tillräckligt med grynost ändå. Hmmm.

Nåväl nåväl, grynost hit eller dit så har jag min karl hemma igen och det är ganska kiva det :)

Idag har jag dock ledigt. En intensiv vecka ska nämligen inledas med en ledig måndag, så man orkar med allt intensivande.

Inga kommentarer: