torsdag 19 november 2009

Freak zombie rampage in my closet

Det började helt oskyldigt...

Jag skulle bara välja outfit till kvällens renässansfest på slottet.

Men så började händerna röra sig av sig själva. Jag kände hur jag förlorade kontrollen över min kropp. Jag var helt hjälplös och kunde bara följa med allt eftersom mina rörelser blev allt ivrigare... jag ville sluta, men kunde inte.

När jag vaknade ur min trans såg garderoben ut så här:



Detta händer varje år och är lika oväntat varje gång. Har ingen "före"-bild men jag kan intyga att det INTE såg ut så här.

Borde jag bli orolig eller är detta helt normalt?

4 kommentarer:

Hanna sa...

Wow, vilken snygg garderob. var stolt kvinna!

jutz sa...

Ja-a! Faktiskt, de e skönt när de e gjort och man igen hittar bland högarna! :)

Prinsessan Heidi sa...

Jeh, fast jag visade inte HÖGEN med kasserade/vet-inte/onödiga grejor på sängen ;)

CillahMedK sa...

Oj nu fick jag inspis...