tisdag 25 augusti 2009

vill inte

Jag ansluter mig till pinglans filosofi om packning: hatar det. Särskilt när det gäller två resor, nöjesresa med tema tourist-chic-varvat-med-plain-fabulous plus arbetsresa med tema kontor-med-luftkonditionering-på-max.

Det ideala skulle ju vara att ha en hel dag på sig att fundera och överväga, med ett glas skumpa i handen och Madonna i högtalarna. Men jag har jobb och sånglektion och gästabudsklädprovning hit och spanskauppdrag på ÅST dit och bläääää. Alltså jag kan ju detta med att vara effektiv och packa under pauserna och ha en checklista och ALLT detdär. Men idag skulle jag verkligen inte vilja.

Så jag gnäller på bloggen, såå moget av mig.

1 kommentar:

Cam sa...

ja fan hede packase!! ännu värre är det att försöka packa in stuff i en kappsäck när varorna ökat efter vistelsen borta. och en fåtölj, hur fasiken sätter man den in i kappsäcken??