måndag 24 augusti 2009

Muskelmimmens helg

Det har varit ett in-ten-sivt veckoslut. Körhelg inför Italienturnén, långa övningar både lördag och söndag, ROLIGT att sjunga igen efter sommaren!

Svettigt har det varit också. Energin har liksom flödat, och svetten. Lördag promenerade jag raskt in till stan på övning, ryggen var helt våt när jag kom fram och skulle hålla uppsjungning. Frääääscht. Söndag morgon var jag hos H och R och hjälpte till med flytten till den tillfälliga huvudstaden Helssingfårss. Enda tjejen på plats, fattar ni. Tilldelar mig själv många girl power-poäng för detta. Tog i med hela muskel- och sisuarsenalen och kånkade lådor ner för trappor från sjätte våningen, hissen var
hela tiden upptagen med möbler. Värsta workouten alltså, har träningsvärk i armarna. Och jag var bara där i typ en timme, killarna höll på mycket längre. Fattar inte hur de har klarat av samma rumba samma kväll i Hfors. Fattar inte att så många goda vänner flyttar bort, döööötrist!

Besök i Hfors är högaktuellt just nu.

2 kommentarer:

Cam sa...

o ja! du ska definitivt besöka helsingfors!! kom med på en av våra söndagsbruncher nån gång om du inte hinner vara flera dagar!! :)

Prinsessan Heidi sa...

Yei, efter turnén blir det Hååffors! :)