torsdag 29 januari 2009

Ritter Sport och Zara

Så, nu har jag infört en ny regel: ät en Ritter Sport med mörk choko och hasselnötter varje torsdag före sånglektionen och Camerataövningen. It's the shit, ska ni veta. Allt blir jättebra. Rösten sitter precis där den ska, hjärnan klarar av hur mycket ny information som helst och hela jag utstrålar bara positiv energi och entusiasm.

Som körsbäret på gräddtoppen fyndade jag en kappa på Zara under de extra 15 minuter jag hade mellan lektion och övning. Skulle bara kolla men hoppsan, där hänger ju en kappa som vill hem till mig! Fastnade för de fina detaljerna, särskilt knapparna, bältet och "lappen" som man spänner fast tvärs över bröstet mellan axel och axel, ingen aning vad den har för funktion. Who cares? Bäst av allt, den hade kostat 60 euro men var nedsatt till 20. Jess, tio poäng får den här dagen!

(Varför hänger det en rosa handuk bakom mig? Måste ta upp detta med fotografen.)



2 kommentarer:

jutz sa...

najs!

jro sa...

fast alltså, om du nu ska ta upp något med fotografen borde du kanske börja med det faktum att du dessvärre är huvudlös på bilden... Men jackan är snygg! :)