fredag 5 december 2014

Att leva i ögonblicket: deal

Ibland lyckas man vara smart, riktigt smart, och göra något lyckat.

I förra veckan, efter många, långa, kämpiga veckor med flunsor och stress, frågade jag svärdjuren om de kunde tänka sig att ta Julia över helgen från och med torsdag eftermiddag. Och nu känns det som om jag vill ge inte bara dem, utan också mig själv från förra veckan en kram och säga: Tack!

Igår kväll var vi på musikalen The Last 5 Years av Jason Robert Brown, som går på Åbo Svenska Teater. Rekommenderas! Ikväll ska vi till Logomo och se Kullervo ledd av Leif Segerstam, mitt första konsertbesök på Logomo. Och sen... tomt.

Tack.

Och hördu Heidi: du har ganska mycket som snurrar på i hjärnan som du skulle vilja få gjort. Lova mig att du tar det lugnt, okej?

Okej.

Inga kommentarer: