måndag 22 september 2014

This time around

Okej, här kommer en bekännelse.

Under min första graviditet var jag totalt inriktad på den kommande bebisen och vad den behövde, så jag köpte bara ett absolut minimum av gravidkläder och satsade annars också väldigt lite på mig själv (men jag mådde helt löjligt bra ändå). När jag hade tid sydde jag stuff åt bebin, planerade stuff åt bebin, samlade ihop stuff åt bebin. En sak jag sydde, som visade sig vara sjukt bra de första månaderna, var ett bebisbo.

Right, min tur! Graviditet nummer två. För några veckor sedan köpte jag typ fem par olika preggobyxor, en uppsättning toppar och tröjor, och började sy en sak jag såg på Pinterest, en body pillow. Eller som jag kallar det, ett preggobo.



Shitt, det blev lite stort. Vad är detta? Det är ett gammalt påslakan som jag har sytt om, och tråmat fullt med billiga Ikea-dynor. Och ni må fråga er: vad i hela friden?


Kolla bara. Det är obeskrivligt skönt att sova så här! Särskilt sen när magen är ännu större.



1 kommentar:

Cam sa...

Jag skulle SÅ ha behövt en sån där! Det ser überskönt ut!