onsdag 6 november 2013

Den där stunden när du känner en suspekt lukt och tar en titt

Alltså sånt här händer bara mig. Eländiga, förbenade ryggsäck!

Jag vet inte hur gammal den här bananen är. Jag vill inte veta. I allra största synnerhet vill jag inte föreställa mig lukten och kletfesten i botten av ryggsäcken om jag inte hade stoppat den i en plastpåse före jag lade den dit i tidernas begynnelse, eller åtminstone då när den ännu var en ätbar banan. 


Innehållet. Damn, woman. Min ryggsäck är tydligen ingen ryggsäck alls, den är ett svart hål. Förutom allt detta kånkar jag dessutom på dator och datorladdare var och varannan dag. Jag är inte klok. Må så vara, men jag tänker inte vara dum i huvudet också. Må detta stilleben påminna mig om att saakeli låta bli att stoppa saker som far illa eller blir våta i den förbaskade ryggsäcken.

Inga kommentarer: