fredag 2 november 2012

Efterlyses: tomma dagar i kalendern

Slutspurten på den här galna övnings- och konsertspäckade veckan närmar sig, och jag är vid liv och helt okej till mods. Bloggen har dock inte sett röken av mig på vet inte hur länge. Jag har sett min dotter ungefär en timme per dag i medeltal. Jag har postitlappar i olika färger i kalendern (bad sign, baaad). Men det är bara tre dagar kvar, sen säger jag nej till ALLT tills det börjar kännas okej att säga jå.

Under tiden tänker jag ladda batterierna genom att umgås med barnet mitt och helga lite tid åt att läsa andra delen i Fifty Shades-trilogin av E L James (som gode AdLibris så prompt har levererat till mitt närmaste postkontor). Det kommer att kokas åtskilliga koppar te och kakao, bredas otaliga ostsmörgåsar och - ja, jag tror faktiskt det - doppas en hel del dominokex i kall mjölk. Oujea, bra plan. 


Inga kommentarer: