torsdag 23 augusti 2012

Prinsessor behöver också en egoboost

Jag tänker nappa på Hannas initiativ och skriva en lista över saker jag är stolt över, nu när jag är i behov av lite extra peppning. Tack för idén, Hanna!

Här följer tre saker som jag är nöjd över:

1. Jag kan inspirera andra människor.
2. Jag har en "can do"-attityd.
3. Jag kan sjunga på många olika sätt och de flesta låter jättebra.

Nu när egot är boostat är det dags att tråckla sig igenom några sidor till och sedan käka lunch och sova tupplur. Sen får vi se om jag orkar beta av på den oändliga "borde göras"-listan här i hemmet (rysningarna av igenkännande gick som en armé av myror över hela kroppen när jag läste det här) eller om jag istället väljer att sitta på balkongen med en kopp te och läsa Bo Bedre.

Inga kommentarer: