söndag 10 juni 2012

Rättelse

Okej, nu har jag kollat var "Esbomamman och -pappan" bor och vi kan väl lugnt konstatera att NEJ, de bor inte i Esbo. Inte ens nära. I själva verket bor de på motsatta sidan av huvudstaden. Jag undrar hur jag egentligen har lyckats bilda mig uppfattningen att de bor i just Esbo. Har jag typ tänkt att det ju är dit man flyttar när man får barn? Eller har jag blandat med min kusin som bor i Esbo? Eller hyser jag några egna drömmar om att bo i Esbo*? Detta förblir ett mysterium. Men herregud, jovisst får man vara lite disträ och i sin egen värld men någon jäkla gräns måste man väl dra. Jag tänker skärpa mig och hädanefter kolla precis vart jag är på väg när jag sover över hos folk. Det kostar liksom för många kreddpoäng när man skriver fel på bloggen. *Jag hyser drömmar om att flytta till en större lägenhet, men jag har nog främst tänkt mig någonstans i Åboområdet.

Inga kommentarer: