torsdag 5 januari 2012

bobbornas seger

Hej hej. Några dagar av sol och värme kvar, sen är det slut. Jag har varit ordentligt förkyld sedan förra inlägget, tappat rösten och allt, men nu börjar det kännas bättre igen. Alltså fatta, vi har haft sol och varmt varje dag, helt härligt väder, och jag har varit hes och hostig och usel i över en vecka. Trots att jag har gurglat och sköljt näsan med saltvatten varje kväll och preventivkurerat mig med C-vitamin, vitlök, ingefära, echinacea, the whole nine yards, för att inte bli hes och hostig och usel. Till den basilusk som slutligen vann kampen säger jag bara: det är foul play att antasta en stackars resenär på planet. Där sitter man och är illa tvungen att andas stinkande, osund flygplansluft i flera timmar. Ei näin.


Som tur har det inte gått någon nöd på Sessan, hon stortrivs här nere. Kolla bara:

Inga kommentarer: