torsdag 4 augusti 2011

planeraren kavlar upp ärmarna

Mindre än två månader kvar nu. Allt är jättebra sa barnmorskan, mina värden är bra, Klimpen mår bra, allt är så bra, så bra. Fick idag veta att jag har förberedande sammandragningar. Känner du inte hur magen blir hård på ytan emellanåt?Öh, jag trodde att det var babyn som gjorde det. Känn, nu är den mjuk igen. – Aj jaHAA.

Nedkomst minus två månader, jo. Helt plötsligt är jag i Full Battle Plan Mode. En kvinna med ett mål. Jag har kartlagt behov och skrivit listor, och J och jag har haft möte på stan, med kalender och allt. Alltså får jag fnissa åt mig själv lite? Tack.

En liten stor nyhet i vår värld är att vi snart kommer att äga vår allra första tvättmaskin och torktumlare. Mamma och pappa, kan ni skicka pengar? Hehe. Eller nej, jag menar det helt på allvar.

Inga kommentarer: