onsdag 22 juni 2011

hohhojaja

Onsdag, klockan noll noll sjutton: jag har landat i Åbo. Samma kväll som jag har landat i Åbo har jag spelat polsk prinsessa på slottet och underhållit internationella gäster på engelska och spanska. Kvällen har varit llång. Dagen har varit helt hiskeligt lång. Den avstressande behandlingen jag tog imorse känns som något jag gjorde igår.

Egentligen känns det inte så illa, helgen var lyckad på alla sätt och även den här dagen har gått jättebra. Det finns dock en sak som stör mig, en sak som är lite eget fel fast egentligen inte. Den stör mig så jädrans mycket att jag inte kommer att sova särskilt gott i natt. Värst av allt är att jag känner mig så fånig för att jag inte kan bara släppa det och sluta oroa mig. Men alltså hur skulle ni känna om ni visste att det har varit visning i er lägenhet och lägenheten var ostädad???* Inte så bra, eller hur? Jag misstänker nog att jag låter det störa mig lite för mycket ändå.

*Den som tror att karln kommer ihåg något man säger i förbifarten många dagar före det blir aktuellt, hon tror fel.

Inga kommentarer: