lördag 5 februari 2011

dag två

Ööö vänta nu, det är ju jättedumt att man måste bläddra neråt för att kunna läsa inläggen här. T-t-t. Ska fixa det senare.

Klusterhelg, dag två. All min energi och koncentration går åt till att ha rätt noter med mig till rätt övning och hinna äta så jag inte svimmar. Igår övade jag i åtta timmar, idag i bara en och en halv ungefär. Den här dagen räknas med andra ord som en vilodag. Vilket inte stämmer för jag jobbar en hel del, det är mest rösten som vilar. Imorgon bär det av till Hfors och Uspenskijkyrkan, övning i någon timme plus konsert. På måndag övar jag från och med klockan tre, konsert klockan sju. Tisdag, dito från klockan fyra. Och sen, kära vänner, SEN. TV-maraton med glass. Minst.

Igår blev jag totalnonchalerad av bussen fast jag viftade med mitt busskort i reflexförsedd plastficka. Jävlaranamma vilken skitstil, me cago en sus muertos. Så idag cyklar jag.

Inga kommentarer: