lördag 29 januari 2011

ge mig ett E, ge mig ett V, ge mig ett I...

Nästa veckoslut kommer jag att vara helt MIA på bloggen. När jag inte har övning eller keikka kommer jag nämligen att sova eller högst sitta framför TV:n eller förhoppningsvis vara ute och motionera. Men det är nästa veckoslut. Nuuu ska jag så småningom börja ställa mig in på att ta tåget till Hesafårs och gå på fabulös konsert. Alla gillar entusiastiskt, jag känner av det.

Vad är bättre än att få gå på fabulös konsert och på köpet få träffa mycket saknade vänner? Hur har jag klarat mig så här länge utan att se dem IRL? Varför är Helsingfors typ inte i Salo? Varför har jag så sjukt mycket på gång hela tiden att jag inte hinner träffa fina kära vänner? Voffor GÖR hon på detta viset?

Inte ställa hysteriska retoriska frågor nu, nu ska jag öva på mina stycken så jag får fara iväg. Konsert!

Inga kommentarer: