torsdag 25 november 2010

:) :( :)

Vad som är BRA just nu:

- att jag får göra fantastisk, alltså helt fantaaastiiisk, musik nästan varje dag tillsammans med begåvade människor. Och får beröm på köpet. Viktigt med beröm.
- att jag har ett jobb jag gillar och som jag får styra hur jag själv vill. Och där jag känner att jag får erkänsla och respekt. Viktigt med erkänsla och respekt.
- att det är ordentlig vinter med snö på marken och att det inte blåser lika hysteriskt som det gjorde igår och i förrgår. Gjorde misstaget att cykla på tisdag. Tänkte dö. Viktigt att inte dö.
- tja, och att jag har en kastrull med linssoppa som väntar på spisen. Viktigt att inte svälta ihjäl.

Vad som inte är bra just nu:

- inga plusgrader i sikte. Vi har inte hunnit ta upp båten. Autsch.
- outfitsangst inför lördagen (skuggfest med alla fina vänner)
- förtret på grund av att liedkonsert infaller på söndagen vilket för min del saboterar lördagens festande. Jag kommer inte att kunna partaja brallorna av mig. Helt skamlöst orättvist.
- min dator... eller nej. Slut på gnället.

Soppa!

2 kommentarer:

Cam sa...

sätt på kjol vetja! så behöver du inte oroa dig om tappar brallorna eller inte ;)

Prinsessan Heidi sa...

kjol ehmmm? Interesting, interesting... ;)