torsdag 26 november 2009

Mera syre åt folket

Har just pungat ut över hundra euro för massage och ansiktsbehandling och jösses vad det var värt pengarna! Jag prövade något som heter Oxynergy Paris happihoito på Kauniit ja ruskeat, innan det tog jag en halvtimmes massage för att slappna av. Under behandlingen sprutade tjejen syre på min hud med en tryckluftspistol och detta var första gången jag verkligen såg resultatet utan förstoringsglas. I feel pretty, oh so pretty... huden är liksom slätare, renare och jämnare. I like!

Detta var definitivt ett smart drag inför helgen, som blir in-ten-siv. En mycket bra investering. Som tur kommer dessa "investeringar" ganska sällan, annars skulle jag bli pank ganska fort. Jag borde hitta min frugala sida typ hetigenast och ligga lite lägre med investeringarna om jag ska ha några pengar kvar till jul. Jul i Spanien med mamma och pappa = hurraaa! Jul i Spanien med mamma och pappa och utan shoppingpengar = hm.

Så det är ju tur att jag köpte ännu en möjlig klänning att ha på julfesten IDAG, för från och med imorgon är det frugalitet* som gäller.


*ordet "frugalitet" fastnade när jag läste Time idag. Vilket ord, frugalitet.

1 kommentar:

Marina sa...

Jag fastnade också på det ordet och tänkte himmel vad intellektuell heidi är. sedan småfnissade jag lite åt att du i samma sats använder ordet hetigenast :) Härligt med språk :)