måndag 10 augusti 2009

WC ist wunderbar

Hej, här är jag igen. Nyduschad, iklädd favoritklänningen från Zara med hujsig urringning som framhäver min vackert bruna byst. Den ska definitivt med till Ithallien.

Efter att ha uträttat kroppsbestyren bakom buskar, i ämbare eller på mycket naturnära utedass i närmare två veckor kan jag upplysa er om att det känns som värsta femstjärniga lyxen att ha en toalett med dusch som jag kan besöka helt när som helst. Detta är en av de trevligare aspekterna med att komma hem. För övrigt suger det, jag vill tillbaka till Esmeralda och ut på sjön!

Man vill så mycket. Nu ska jag äta lite Janssons frestelse och ta ledigt resten av dagen. Ingen rivstart med jobbet här inte. Åtminstone inte medan det finns så här pangfina möjligheter att jobba vidare på solbrännan.

Inga kommentarer: