torsdag 7 maj 2009

vintage me

Alltså kill me now, please. Upptäckte just att jag kommer att sitta helt fast i en dryg vecka till, jobbtidtabellen var INTE flexibel sen heller så jag måste pussla med mina timmar och försöka få det att gå ihop. Det är ju inte bara jobb på gång, det är The Jubbevecka med allt vad det innebär. Har igen fixat det så att jag är ansvarig typ numero uno för en del saker, detta är vintage Heidi G. Plus prov i Allmän musikkännedom, hipp hopp hurra och skicka mig till Alaska i ett paket. Det är grejt när man märker hur bra man är på att planera. Realistiskt. Och när man kommer ihåg att man helst ska vara utvilad och pigg inför jubbet, inte pressa dit en massa stress så att ingen makeup i världen kan täcka påsarna, vadsägerjag SÄCKARNA under ögonen. Japp, snyggt skött hörrudu.

Viskasi, viskasi. He gar no.

1 kommentar:

Jonna sa...

"Bryt ihop och gå vidare" och ha en papperspåse vid datorn som du kan andas i, så går det nog bra :) Kramkalas!