onsdag 22 april 2009

magakramp

Ja, jag kan ju bara konstatera att mitt liv rockar fett just nu. Jag njuter så av mitt ekorrhjul ska ni veta. Det är så skönt när man inte behöver fundera vad man ska hitta på idag, när varje dag är en liten kapplöpning med klockan. Det är så MOTIVERANDE. Sen kan det komma små bonusar som magkramper och illamående out of nowhere som bara gör allt så mycket intressantare. Var alltså magsjuk igår, missade tenten och allt. Men jag får ta om den på fredag.

Skämt åsido, livet går i vågor och cykler och spiraler. Lite bergochdalbana ibland kanske. Om jag vill jäkta så ska jag få jäkta, medan jag orkar och har lust. Nu är det några veckor jäkt kvar, helt okej. Och oroa er inte för mig, jag har ändå så bra perspektiv på saker och ting. Jag tar framför allt ingen stress om saker och ting skiter sig (förutom om någon jävlas med mig eller speciellt med min cykel, då spyr jag galla). Ärligt talat, världen är mycket flexiblare än vi alla tror.

Inga kommentarer: