tisdag 21 april 2009

kramsjuka

Här vid datorn sitter en lite trött, lite distré och just nu lite kramsjuk prinsessa och äter mörk choklad (för det är den närmaste motsvarigheten till en kram just nu). Ikväll har jag lyssningstent och övning med Flora, tills dess sitter jag här och masserar mina hjärnceller genom att översätta mening efter mening efter TRÅKIG mening...

Förresten: duktiga jag som inte genast fick fnatt när nån SKITJÄVEL hade släppt ut luften ur mitt framdäck igår. Igen. Istället gick jag hem och först i tamburen smällde jag ner cykelhjälmen i golvet, rev av mig handskar och ajpodd och röt "Nä NU PERKELE!" Varefter jag gick några varv fram och tillbaka på tamburmattan och osade och fräste. Stort frågetecken över makens huvud tills jag förklarade. Varifrån detta temperamentutbrott? Jo, för den cykelturen till musikinstitutet var dagens motion och jag behövde den verkligen. Buuuu för alla världens idioter!

1 kommentar:

Cam sa...

men usch! såna cykelbovar borde skräpphängas!
kram :)