fredag 6 mars 2009

I-landsproblem: ett urval

Meh... HUR LÄNGE får det ta att ladda upp min bildbeställning på Kamerabodens webbtjänst så jag ska få stänga av datorn och gå ut i solen??

Nästa I-p: hur ska jag orka bära alla de matvaror jag vill ha från butiken och som behövs för att lyxa till veckoslutet? We're talking some serious deli shopping, people.

Ännu ett: Min nya simdräkt med azurblå axelband matchar varken de handdukar jag har eller flippfloppsen. Detta stör mig.

Åsså till sist: Mina favoritjeans är söndeslitna men jag vill inte köpa nya än. När jag går ner i vikt (vilket händer varje vår) blir de bara för stora. Det faktum att favoritjeansen passar bra även nu beror bara på att de är stretch. Och dessutom är det irrelevant.

Detta är mina STÖRSTA problem just nu. Vilken korkat bekväm värld lever jag i?

Inga kommentarer: