onsdag 25 februari 2009

magic Wednesday

Onsdagkvällar är UNDERBARA. Ingen sånglektion, teorilektion eller körövning. Ensam hemma. Får göra vad jag vill. Äta vad jag vill, titta på vad jag vill (djupt, saligt andetag).

Idag blev det simhall, bästa gången hittills, utan vidare. Var varken utmattad eller svettig efteråt, bara skönt varm i kroppen och fylld av kraft och spänst. Sen lagade jag en supergod club sandwich med gravad lax, majonnäs, sallad, tomat och Dijonsenap och ojojnam. Härnäst har jag en dejt med TV:n och lite vindruvor. Härligt. Känner mig som en katt som lever gott... rrrrr.

Dagens observation: det borde finnas helkroppssimdräkter för håriga, storväxta män som ser ut som gödda orangutanger. För att alla i bassängen ska ha det trevligare.

4 kommentarer:

Hanna sa...

haha! helkroppssimdräkter kanske inte skulle vara så dumt? du måst uppfinna en å ta patent å bli skitigt rik! :) (det är åtminstone alltid min plan b, att uppfinna nåt onödigt och bli rik;) )

Och ja, jag håller helt med om att onsdagar är bästa dagarna!! Nu: tv å karkki! Kram!

Powderbunny sa...

http://uintikauppa.fi/kilpapuvut.html?osCsid=q4l3g43kas94m5ibrnem81ij36

tyvärr kommer de aldrig att tillverkas i tillräckligt stora storlekar :(

men å andra sidan ger det en orsak att glädja sig åt immiga simglasögon!

Cam sa...

simdräkter är nog en bra uppfinning. jag tycker man borde ha dem på också i georgsgatans simhall. bara för att det ska vara trevligt så att andra inte måste titta på saker de verkligen inte vill se i bassängen. hu!

Jonna sa...

Oj, ska de vara så där genomskinliga? Haha! Tänk er att ha den på sig och samtidigt filmas med en sån där OS-undervattenkamera...
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41h5mC5qkhL._SL500_AA280_.jpg