tisdag 3 februari 2009

Lunch, kompisar och körövning

Ja, jag måste bara säga att den där spikmattan är bra. Inte vet jag vad den egentligen ska göra men för mig är den helt suverän för att slappna av ordentligt. Igår botade den spänningshuvudvärken som hade plågat mig hela dagen på tjugo minuter. Ryggen kändes lite öm så jag bredde en tunn filt över den, men lika skönt var det.

Den här dagen såg ut att bli lite väl stressig med jobb, lunch med kompisar och mera jobb, sedan besök i körarkivet för att gräva i foton och sen körövning där jag ska vikariera för ordinarie dirigenten. En sak måste bort, det fick bli arkivdykningen. Vi tar det på torsdag istället. Lunchen var skön, det är igen en sån där osannolikt strålande vinterdag så det var en njutning att cykla till stan med solen i ansiktet. Väl värt att stiga upp lite tidigare om man får hålla en så skön paus mitt på dan!

Enda saken som stör mig är att jag missar KeyE-konserten ikväll...

4 kommentarer:

Hanna sa...

det som stör mej är att jag missade kompislunchen. :( men ibland måste en sak bort. Kram, lycka till på övningen ikväll. (jag brukar säga åt mej själv "ikväll ska jag vara bra" innan övningarna. funkar förvånansvärt ofta :D!)

Prinsessan Heidi sa...

Ok, ikväll ska jag vara bra. Tack, jag tror faktiskt att det kommer att funka! :) Lycka till ikväll!

Jonna sa...

Det funkade, du var jättebra idag! :)

jutz sa...

jep, håller med jonna. Det var en bra övnig!