onsdag 28 januari 2009

Heidis lägesrapport

Facts of life:

- Om jag köper en Special Collector's Edition DVD av Forrest Gump med en uppsjö av extra material och dessutom på REA så jag är riktigt nöjd med sig själv - då visar det sig att vi redan har den hemma.
- Har jag accepterat och funnit mig i det inte kommer några jobb denna vecka och jag får slöa istället - då kommer det tio mejl med nya jobb så jag blir helt fullbokad.
- Har jag accepterat och funnit mig i att dieten börjar först i februari - då slutar sötsuget redan nu.
- Har jag bestämt att nu ska jag äta lunch så jag inte får bråttom sen - då börjar jag blogga och facebooka och skriva mejl.

Å andra sidan - roliga saker att se fram emot denna vecka:

- Evita på ÅST på fredag! Äntligen!
- Bio ikväll! Utmärkt ursäkt att promenera till stan!
- Födiskalas på lördag! *Party!*

Ja, hur var det med lunchen? Det blir tydligen snabbis i form av flingor och mjölk. Oj voj, så kan det gå.

Inga kommentarer: