måndag 3 november 2008

Resefeber

En tom kappsäck ligger och väntar på sängen, resekläderna hänger prydligt på stången i matchande dagskombinationer och toalettväskan är fullpackad med travel size-flaskor och burkar. Ska laga en grönsaksomelett och packa och se hur mycket mer jag hinner jobba idag. Klockan sex far bussen till Hfors, jag ska övernatta nära flygplatsen och stiga upp fem imorgon (why...!?).

Mommo ringde igår, det var roligt att höra om besöket i Torrevieja och hur bra de hade haft det, badat i havet och varit på släktkalas. Hurra för glada, pigga tanter som får en att tro på att man kan leva gott och njuta fast man är långt över 80!

1 kommentar:

Cam sa...

En SÅN tant ska jag också bli! Dessutom ska jag bo i Eira, åka treans spåra till Stockmann tillsammans med J Ro och använda hatt! :) Jag har en klar vision av hur jag vill att mitt liv ska se ut;)