lördag 1 november 2008

Hattifnatt

Nähä, det gick inte att lata sig i två dagar utan att få pippi. Inte om det regnar ute och det enda man kan göra är att surfa, se på film och läsa bok. Höll på att bli helt tokig, major build-up av loco in the coco. Som tur har J en sylvass observationsförmåga ibland och föreslog en promenad i regnet. Note to self: på jullovet när vi är hos mamma och pappa och har det ljuvligt skönt så måste man orka ut på promenad tillräckligt ofta.

Nu tänker jag promenera till stan (45-50 minuters rask promenad), växla lite pengar inför resan, ta en latte eller kakao på nåt mysigt kafé och läsa lite bok, och SEN ta det lugnt resten av dagen :) J har keikka på slottet ikväll. Jag har keikka i soffan med lämplig chick flick. Eller ska jag börja sticka den där mössan jag har köpt garn till?

P.S. Igår såg vi på P.S. I love you och jag har nog inte lipat så mycket under en film någonsin ever. Som vanligt märkte J ingenting. Urbra film!

Inga kommentarer: