onsdag 4 september 2013

Veckans fail

Hej come on nu, på rige. Vem, aj äsk ju, vem är så korkad att den lägger en sportflaska med korken halvöppen i samma väska där datorn finns?

Just det. Hejdå dator.

Tech supporten här hemma sade vänligt att "ja, kanske du kan tänka så att det var dags att skaffa en ny, den är ju ganska gammal redan". Well right you are, det var precis vad jag gjorde. Välkommen till mitt liv, Asus X502C med din kompetenta Intel i5-processor. Men vet du, jag måste nog döpa om dig för jag kan är skitdålig på att komma ihåg random siffror och bokstäver. Vi återkommer till det, va? Nu ska jag på körövning. Herredumilde vad jag har saknat att gå på körövning. Herredustore vad det känns bra att vara frisk så jag kan gå på körövning!

Edit: Har jag blivit religiös eller what is the deal? Detta är ordets makt. Ibland bara måste man få använda ett visst ord för att det ska kännas rätt.

Inga kommentarer: