onsdag 27 mars 2013

Kiva

Saker som är kiva just nu:

Vårsolen! Snart är det hejdå mössa. Yipeee!

Att jag fick skjuts med Bitte från dagis imorse, och en trevlig pratstund på köpet. Fina Bitte.

Att jag hade lunchdejt med Johan på Svenska klubben och att det hade stekta abborfiléer. Mmmumsfilibabba.

Att jag ikväll åter får uppleva en kort stunds bliss i Skarpis (Skarpskyttekapellet) med Camerata. Dessa passionsandaktskeikkor är jättetrevliga. Före detta sångläraren Ulla var och lyssnade i måndags och var helt hänförd: "ni låter som en röst, en andning, en tanke... det måste vara roligt?" Ja, det kan man säga.


Men mest av allt så är det kiva att allt håller på att ordna sig. Det är jätte, jättespännande förstår ni! Vad är det hon riktigt talar om? tänker alla nu. Jag kan bara säga att fortsättning följer. Snart, jag lovar!

Inga kommentarer: