tisdag 19 juli 2011

Houtskärlivet

Vi är tillbaka, Klimpen och jag. Hej!

Som ni kanske har märkt så har de senaste två veckorna förflutit sans bloggaktivitet. Typ "blogg - va e de?" Datorn har bara använts för att titta på Stargate Universe om kvällarna, produktionsår 1 och 2. Kanske någon gång för att lite smygkolla på fejan. Ok, kanske för att lite smygläsa favoritbloggarna också, mellan avsnitten. Men i stort sett har livet gått ut på sömn, sol, bad, lektyr, lite pyssel här och där, samvaro med svärdjur i alla åldrar och kategorier plus SGU-maratoner varje kväll. I två veckor framöver kommer tillvaron att gå ut på jobb plus allt det ovanstående. Älska Houtskär.

Klimpen hälsar, spark knuff spark. Herrejestanes vad jag är stor nu. Särskilt bysten, eller mjölkfabriken som jag kallar den. Jag bara gapar varje gång jag ser mig själv på bild. Lite på två månader kvar nu, sen kommer det att finnas en ny person här hos oss. Undrens tid nalkas.

Inga kommentarer: