måndag 25 april 2011

back from the dead

Yo. På väg att bli frisk men suckelorum vad det kan ta länge.

Den främsta nyheten i min värld just nu är att jag lyckades sova några timmar i natt. Alltså vilken lyx. Och idag har hostattackerna varit färre och kortare, bara en av dem var av det riktigt hemska slaget. Med riktigt hemskt menar jag att jag hostar så våldsamt att J tror att jag håller på att dö och jag nästan tror det själv. Igår, dagen då vi flög hem, hade jag en attack på flygplatsen och en när vi hade kommit hem. Särskilt på flygplatsen var det helt jäkla pinsamt, vi hade just kommit till gaten och skulle ställa oss i kö och så börjar jag plötsligt hosta helt överdrivet högljutt som om jag håller på att kvävas och dö. Bara att sätta sig på en bänk och hosta och hosta och hosta så att tårarna och snoret rinner, medan man försöker få sin man att förstå att han ska gå och köpa en flaska vatten. Not exactly a graceful moment.

Nu är det röstpaus, böcker, filmer, litervis med vätska och allt det där som gäller. Back soon.

Inga kommentarer: