måndag 4 april 2011

Åbo, I take it back

I do NOT give up on you. Jag älskar att shoppa här, faktiskt. Bli inte ledsen, Åbo, jag menade inte vad jag skrev. Titta bara, idag gick jag in på Gina Tricot och brände en masamassa pengar. GT forever, gu vilka fina saker de har, jättesnygga toppar som passar ballongmagar utan att officiellt vara preggokläder. Hurra, och... aj aj i plånboken. Men hej, allt jag köpte är sånt som passar också efter graviditeten så det här räknas ju som en förnuftig, långsiktig investering alltså.

Och PÅ TAL om förnuftiga investeringar: ibland fattar jag lite sent, men jag fattade i alla fall idag att om jag köper kläder som jag ska ha på keikka så kan jag ju dra av kostnaden i beskattningen. Gäller. Även. Skor. Jag började tänka tillbaka på allt jag har köpt under de senaste sex åren. Gissa om jag känner mig dum?

Inga kommentarer: