måndag 14 februari 2011

Jag hjärta er

Yo, 'sup my homies. Check this out, today I just wanna holler at ya: yo-yo, glad vändag åt alla. Peace out.

Heheee nej jag leker inte cool. Jag har bara lite kul åt alla killar och brudar på MTV. En kanal som för mig är ungefär som National Geographic nuförtiden. Kanalen där man får följa med hur spännande djur lever sina liv och hur de kommunicerar. Förutom när det kommer hederliga musikvideor, då (nästan aldrig när jag råkar titta). Musikvideor är bra, dåliga pinsamma fjortisprogram (Room Raiders, anyone?) är so not hot.

Hur var helgen för er? Jag har nog slagit något slags rekord i göraingenting. Fredag: ut till Houtskär. Lördag: lite frisk luft, göraingenting. Söndag: dito. Det var helt obeskrivligt skönt. Vill göra om det NU.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Glad alla hjärtas dag finaste du! Jag har varit på äventyr i Sverige och kom hem 24 h senare än planerat pga snöstormen i Sthlm. Men nu är jag tillbaka i vardagen! Ska bli så roligt med film snart igen, krampusskram tills dess! <3

Prinsessan Heidi sa...

Oj, snöstorm och resestrul huj huj! Tack finaste du och right back at ya! Puss och kram och ha en bra vecka tills vi ses! <3