onsdag 6 oktober 2010

Nej. Neeeeeeej!

Stön. Perfect.

Jag är förkyld. Just när jag hade fått flyt i den sunda tillvaron. Orka börja ligga i soffan och käka glass. Tänker faktiskt bryta mot ännu ett invant mönster och testa på att vara sjuk och fortsätta äta nyttigt. Månne inte det ökar chanserna att jag tillfrisknar snabbt också. Vi kör på det.

Kvällens film: Almodóvars La ley del deseo. Plus vad jag nu råkar hitta på hårdskivan, om jag orkar se en till. Bara det är utländskt och intressant och bra.

På tal om spanska filmer så råkade vi med J se en helt superbra spansk komedi sent igår som handlar om en spansk judinna som förlovar sig med en spansk palestinier. När han ska träffa hennes familj händer en massa galet, och allt börjar med en enorm bunke fryst soppa. Rekommenderas! Seres queridos hette den.

1 kommentar:

Stina sa...

hang in there sister, sköt om dej! kram!