onsdag 8 september 2010

jag och mitt hår

Jag har lite samma problem som Hanster, mycket att stå i och just inget att blogga om. Förutom att mina sjukt dyra men überfantastiska hårprodukter kom på posten idag! Nu när jag har lång frilla igen ska håret se bra ut, tycker att det är värt att investera lite i. Blev tipsad om dessa produkter av min inofficiella hårguru Jonna, fick testa dem och blev SÅLD!

James Brown Gorgeously Rich Scandalous Moisturising Shampoo. Bästa shampot jag har testat, punkt. (Fast på riktigt, va e grejen med kilometerlånga produktnamn?)


Paul Mitchell Awapuhi Moisture Mist. Kan sprejas på både hud och hår. Helt fan-tas-tiskt!


Biosilk Silk Therapy. Det här var helt sjukt. Några droppar på handflatan, krama in i håret och... helt ny, glänsande lockig frilla!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Hurra hurra! Vi måste ses snart förresten, saknar dig! Och då vi är riktigt stressade, ska vi ha spa-turnésits och göra bara en massa sköna saker :) :) Kram söta!

Prinsessan Heidi sa...

DITO!! Kan vi ta det typ nu? ;) Helt horribel vecka... lite lugnare nästa vecka, förhoppningsvis. Vi fejsbokar, ja? :)

Anonym sa...

Var har du hittat dessa mirakelprodukter, i vanliga butiker?