fredag 23 juli 2010

nå voi vitsi

Åbo, here I come with The Shopping List from Crazy Land. Plus planer att gå och se SATC 2 på bio i brist på bättre kvällsprogram. Den har totalsågats av både vänner och recensenter men jag tror inte att jag kommer att vara så kräsen efter allt HC-shoppande.

Oj zuck. Nu kom J och sade att hans pappas mobiltelefon har dött och kan jag vänligen köpa en ny i Pargas och skicka hit den med bussen. With a frown she mutters: "crap. Just what I need".

Jo, yttre skärgården är vacker och fantastisk men inget livsviktigt ska gå sönder eller ta slut.

Eeeniuei: imorgon bär det av till Esboskogarna för lite partaj och rajraj med vänner jag har saknat jättemassor och DET, kära ni, är huvudpointen med den här helgen!

2 kommentarer:

Cam sa...

JAAA! vilken fantastisk huvudpoint! Det vankas strawberry daiquiris kan jag lova dej ;)

Prinsessan Heidi sa...

OU NAJS! <3 Snart ses vi, kramelikram :)