fredag 2 juli 2010

haleå där

Nåja hörni, nu börjar faktiskt läget se bättre ut. Korrigeringsjobbet är klart, 23 timmar tog det. Känslan av att skicka iväg ett elefantjobb, alltså. Djup, belåten suck.

Vilken skillnad det gör att vara ledig och kunna njuta av det vackra vädret! Gissa om det har varit frustrerande att sitta inomhus dag ut och dag in medan den soliga skärgårdssommaren lockar utanför?

Idag har jag varit på massage och t.om. varit till stranden här ute på Vitteludd, och faktiskt DOPPAT mig. Brrr beskriver den upplevelsen bäst. Sen har vi ätit pannkaka med grädde och min rabarbersylt till mellanmål (jå, det här med sunt liv får vi ta omstart med, tror jag. As in TODAY). Så har jag fixat lite infolappar, kopierat registreringslappar och grejat annat smått inför The Big Massive Yoga Retreat som börjar här på Folkhögskolan imorgon. Om en stund åker vi in till stan, J har tent i konsernredovisning och jag har konsert med Camerata i domkyrkan imorgon. Allt händer imorgon.

På söndag ska jag sy. Esmeralda ska få sina sittdynor, jag har redan börjat.

Är det någon som märker att jag är lite upp i varv? Det har sin förklaring, jag drack en halv kopp kaffe till pannkakan. Ifall ni undrade.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Skönt att det är över, grattis vännen! :) Stor kram, saknar dig!

Prinsessan Heidi sa...

Puss och kram tillbaka!! :) Saknar dig med, hoppas du njuter av den fina sommaren. Puh, bara en månad kvar till semestern... ;)