torsdag 29 juli 2010

För att låna ett uttryck av Pinglan: Bajs. Bajsbajsbajs. Käck. Fäck. Bu. Typ.

Nä, det här med stressfri sista vecka före semestern är inte helt lätt att genomföra. Någonstans innerst inne vet jag att mina problem egentligen är pyttesmå och att allt ju är frid och fröjd (flyter båten? Check. Är den lastad, utrustad och ekiperad? Så gott som. Hinner jag leverera de jobb som ska levereras imorgon? Check. Barely, men check.) Men jag hade TÄNKT att det skulle vara furstligt med marginal, furstligt med tid att chilla, furstligt med lugn. För jag ogillar mig själv starkt när jag stressar, it is not cool.

Här sitter jag nu och stressjobbar, fy äckel. Stackars meejjjj. (Not. Jag är glad att jag har jobb. Men jag hatar - alltså totalavskyr - att stressa, och då blir jag så här.)

1 kommentar:

Cam sa...

haha, härligt att du referera till mig och mina fina myntade uttryck :D

men usch och blä för stress! men snart är det semester :)