tisdag 18 maj 2010

lycka är en ny sommargarderob

Aaadå, igår vart Prinsessan och choppade lite grann... och idag hänger hon ut resultatet på begäran av sina vackra vänner:

Aitem namber guan: en förträfflig kjol som passar med det mesta.

Lite lätt och somrigt

Färg!
Denna topp fanns i tre färger och jag tog alla tre
En tunn långärmad historia med guldknappar och fickor

Favoritplagget!
Mera FÄRG åt folket!
Tadaa, nyihandlad skjortblus plus röda lackespadrillos från Spanien. Funkar muy bien, si o no?

Färg, färg, färg. Den här kombinationen är kanske inte så hot men plaggen är sköna och fina! Och sommarväskan diggar jag också, tog den i både brunt och vitt.

Urskön tröja med ordentligt långa ärmar och snyggt fallande krage

Samma tröja även i svart

Så här bra passade Top Shop-tröjan från Köpenhamn med kjolen och en av topparna :)



2 kommentarer:

Cam sa...

najs! gud du ser ju ursnygg ut i allt!! HÄRLIGA färger, jag understöder färg! kramoli :)

Jonna sa...

Finfinfint på finfinfina dig!! Jag blev jättesugen på att shoppa nu jag också :)