tisdag 11 maj 2010

Läckert

Vårbalsutstyrseln är fixad. Kodnamn: Färg och lågklackade skor. Högklackade skor är härmed so last year.

Blir ni nu jätteirriterade på mig om jag avslöjar att jag ville pussa en försäljartant för att jag rymdes in i storlek 38? Just och just. Det var dessutom helt säkert en 40 in disguise but I really truly don't care. 38 är min storlek, min, sedan jag började shoppa på Zara i Spanien med egna pengar. Inte 36, och inte 40 och sannerligen inte 42. Utan 38. Det är igenkännandets lycka när det står 38 på lappen.

Gud, så här barnslig får jag vara högst två gånger om året. Hmmm vänta nu. (Eller sorry, det heter faktiskt väntas nu på finlandssvenska.) Var detta månne nr 1 eller 2?

1 kommentar:

Cam sa...

visabildvisabild!!! och jo man får vara glad över klädstorlekar. det är jag alltid. så länge de inte blir för stora alltså.