fredag 19 mars 2010

mörknådad prinsessa

Har varit på massage för andra gången den här veckan. Här pågår intensivknådning av diverse problemområden med påminnelse om att stretcha, det är så viktigt att stretcha, glöm nu bara inte att stretcha. Massage är braaa... men jag konstaterade just att massage klockan tio en vardag inte är så bra. Om jag vill få något gjort resten av dagen.

*Gäsp* Ja, kanske jag försöker ta det lugnt i några timmar och sen få något gjort. Det finns ingen brist på saker som borde göras. Men just nu kommer jag inte på en enda som skulle vara akut. Har dock en krypande känsla av att en hel saker snart BLIR akuta. Men jag orkar inte bry mig just nu.

See what I mean? Hopplöst med massage klockan tio på morgonen.

2 kommentarer:

Jessica sa...

alltså jag läste först rubriken som mörk-nådad prinsessa och tänkte att det skulle handla om något typ goth-tema... :)

Prinsessan Heidi sa...

LOL jag läste rubriken på samma sätt själv när jag gick in på bloggen på nytt! X-D