torsdag 3 december 2009

Viva la diva

Alltså de e mycke nu. Med andra ord, bloggen lider lite. Men så mycket kan jag berätta att jag har idag sett Glorious på ÅST och well, what can I say, Pirkko Mannola är en härlig diva och de andra skötte sig också helt bra (fast ja han Thibblin, mja... nåjo). Men huvudgrejen ikväll var faktiskt att bjuda fammo och faffa på teater och hinna umgås, som en liten julklapp på förhand, och det var jättelyckat. Vi tog fördrinkar och pausdrinkar och hade det allmänt gemytligt, och efter föreställningen fick vi två bussdjur skjuts hem, courtesy of faffa (som alltså hade avstått från drinkarna).

Imorgon har jag slutspurt på veckan. Lördag-söndag är vi ute i skärin hos svärdjuren. Första lediga helgen på vet inte när. Jag vet inte om jag kommer ihåg hur man varvar ner längre.

Fast nu minns jag, just det: man tar en flaska brandy... resten vet ni säkert.

Huj, värsta suputinlägget det här. Nykteristinlägg nästa gång. Balans ska de va.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Nej, skippa brandyn och drick en flaska skumpa och ät tiramisu-choklad (helst efter 30 sekunder i mikron!) :D "Meeeemorieeees.." Puss på dig!

Prinsessan Heidi sa...

Hahaha Jonna, vilka minnen! :D