tisdag 24 november 2009

five minutes

Inläggen är på kort nu. Ett per dag, får ta max fem minuter. Den lilla disciplinpolisen i mig har vaknat och tagit fram batongen. All ye be warned!

Det hjälps inte, den andra deadlinen kommer inte att hålla. Det finns helt legitima orsaker att förhandla om en ny deadline så det är lugnt. Duktiga Heidi som inser detta redan nu och inte nästa vecka när hon har fått Panik. Jag i Panik = never pretty.

Tack och lov är jag varken martyr eller superkvinna. Eller vem tror jag att jag lurar egentligen? Innerst inne är jag väl det, men jag är skitbra på att övertala mig själv om att det är onödigt. Som tur brukar jag följa mina egna råd också.

Galna veckan, dag 2. Här pågår minsann också en countdown. Sådärja, fem minuter har gått. Over and out, mañana más.


Inga kommentarer: