lördag 31 oktober 2009

Av alla osympatiska svar...

På tal om karkki vs äpple:

Jag: "jag tänkte baka lite cupcakes"
J: "kunde vi baka något annat istället? Något hälsosammare?"

That's it, he's dead meat.



Annat nytt i mitt ofattbart spännande liv: inget. Nada de nada.

Håller på att sticka en mössa, typ. Men får se hur mycket jag använder den. Är inte så tänd på den just nu, men BEHÖVER NÅGOT ATT GÖRA. Speciellt som jag inte får baka cupcakes. Eller får och får, jag glömde dessutom att butikerna har stängt idag och det saknas livsviktiga ingredienser. Som Philadelphia, fanns inte i butiken igår. Har försökt med alla varianter men det smakar inte lika bra. Så, lite gratisreklam för Philadelphia här: det bara måste vara Philadelphia.

Ska bege mig ut i friska luften en stund och se om det leder till en hostattack som hittills. På basis av den erfarenheten ska jag överväga bio ikväll. På egen hand, J har just blivit sjuk och stannar hemma.

Kan ni förresten gissa vad som händer när man inte motionerar på tre veckor utan bara sitter hemma och tröstäter? Kan ni det? Come on, det börjar på f.

Jag anser dock att det inte finns någon som helst anledning att låta bli att baka cupcakes. I will strike back tomorrow.

2 kommentarer:

Cam sa...

jag vet exakt vad som händer när man inte rör på sig på tre veckor. har sysslat med samma sak själv. och resultatet är inte angenämt kan jag säga.

Hanna sa...

johanjohanjohan, vilken miss. FEL SVAR. Det finns alltid en god anledning till att baka cupcakes. sådesså.