tisdag 11 augusti 2009

Zumbando

Det är något visst med att ha lackade naglar och använda ett tangentbord. Åtminstone om man inte har lackade naglar jämt. Det känns coolare och snyggare att sitta vid datorn och påta på tangenterna med fingarna. Jojo, medge det nu, det är så. Jag har ett perfekt sommarlack som ser jättebra ut mot brun hud, färgen är någonting mellan korallrött och chockrosa. Mot mitt svarta ergonomiska supertangentbord ser det bara döcoolt ut.

Provade min nya träningsDVD imorse, Zumba! Ett slags kombination av bailatino och aerobics. Guu va irriterade jag är på typen redan. Irriterande röst, irriterande idiotgrin, säger irriterande saker, tafsar på de andra på ett irriterande sätt. Men! Härliga moves, allså! Så jag tänker leva och låta andra leva, låt typen vara irriterande då. För själva workouten är nog så bra. Seriösa mängder svett, bra energi i kroppen, jättebra träning!

Inga kommentarer: