onsdag 19 augusti 2009

nytt

Så här ska det se ut när jag öppnar bloggen, en massa nya inlägg på de bloggar jag följer, jeessör! Tro inte att jag inte också har varit duktig på bloggfronten, jag har uppdaterat min NYA blogg. Just det, MIN NYA BLOGG. Alltså man ska ha två, en blogg är so last year, två is the shit. Alla ni där ute, get with the program.

Min nya blogg är på spanska och handlar också om mig men från det spanska perspektivet. Så ifall ni inte pluggar spanska eller kan spanska är det knappast så intressant. För mig är det dock askul att säga att jag skriver två bloggar, det låter ju nästan proffsigt.

www.casaybarco.blogspot.com

2 kommentarer:

Marina sa...

yes! jag gör ett försök, jag inbillar mej att jag ska förstå den någorlunda fast jag inte kan spanska... :)

Prinsessan Heidi sa...

Hehe, yep yep. Nu vet du varför jag är semiduktig på italienska utan större ansträngning ;)